Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Kalužík, Matěj ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zjištění a řešení problémů, které ovlivňují prodeje nafukovacích člunů a lodí firmy Gumotex a.s. přes oficiální e-shop. Problémy jsou identifikovány za pomocí analýzy dat z nástroje Google Analytics, osobních konzultací ve firmě a vytyčené teorie online marketingu. Práce obsahuje návrhy na zlepšení situace v podobě necenových výhod pro zákazníka, zesílení středu konverzní cesty a zlepšení koordinace kanálů a zapojení dlouhodobější strategie.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Kalužík, Matěj ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zjištění a řešení problémů, které ovlivňují prodeje nafukovacích člunů a lodí firmy Gumotex a.s. přes oficiální e-shop. Problémy jsou identifikovány za pomocí analýzy dat z nástroje Google Analytics, osobních konzultací ve firmě a vytyčené teorie online marketingu. Práce obsahuje návrhy na zlepšení situace v podobě necenových výhod pro zákazníka, zesílení středu konverzní cesty a zlepšení koordinace kanálů a zapojení dlouhodobější strategie.
Analýza marketingového mixu společnosti Comtessa
Djukič, Irina ; Říha, David (vedoucí práce) ; Janda, Tomáš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingový mix společnosti Comtessa, českého řetězce nabízející dámské ošacení a navrhnout taková doporučení, která umožní společnosti být na relevantním trhu více konkurenceschopná. Veškerá data použitá v praktické části jsou poskytnuta přímo vedením společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části se zabývám marketingovým mixem z teoretického hlediska a zasazuji ho do kontextu módy. Druhá, praktická část se zabývá jednak analýzou trhu z hlediska makroprostředí (PEST analýza) a mikroprostředí (Porterova analýza 5 sil) a jednak SWOT analýzou na základě individuálního hloubkového rozhovoru s vedoucími. Poslední stěžejní část tvoří sama analýza marketingového mixu, kde je detailně zpracován každý prvek a s ohledem na předchozí analýzy vytvořena relevantní doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.